Известие

Collapse
No announcement yet.

Допустимо износване на спирачни дискове ?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    малко е извън темата но сори моля препоръчаите ми дискове вентилирани и надупчени и накладки за тях има едни в алфисти.бг http://www.alfisti.bg/?step=module_a...cat=138&lang=2 ето линка за тях ако някои има опит или представа дали са добри да пише и да ги отнасям и кажете и за наклатките откаде и какви да си зема
    алфа 145 1,7 16v Turbo

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от bobaka Покажи съобщение
      малко е извън темата но сори моля препоръчаите ми дискове вентилирани и надупчени и накладки за тях има едни в алфисти.бг http://www.alfisti.bg/?step=module_a...cat=138&lang=2 ето линка за тях ако някои има опит или представа дали са добри да пише и да ги отнасям и кажете и за наклатките откаде и какви да си зема
      Аз съм с такива дискове. Няма ядове за момента
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #33
        а накладки какви
        алфа 145 1,7 16v Turbo

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от bobaka Покажи съобщение
          а накладки какви
          146 JTD - Конверсия на спирачни апарати и дискове от 257 на 284мм - Club Alfa Romeo Bulgaria

          Ето и някои мнения за пърформънс дисковете:

          Спирачни дискове за 145/6, 257 мм-с канали и/или перфорирани - Club Alfa Romeo Bulgaria
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #35
            въпросче

            Колеги да ползвам темата за едно въпросче. Скоро сам си смених предните дискове, и ми се струва, че хода на спирачния педал е малко по - голям, отколкото като бях със старите дискове. Дали трябва още да покарам, докато паснат добре накладките с новите дискове или има нещо, което не съм направил както трябва ?
            п.п накладките не съм ги сменял, защото са на 2-3к...
            Преди спирачния педал ми беше по - чувствителен, докато натисна и хващаха, но сега трябва повечко да натискам. Трябва ли да се обезвъздушава нещо или да си карам така ?
            Мерси предварително

            A passion for perfection --> ALFA ROMEO

            Comment


            • #36
              Диска като го разопаковаш е намазан със специална смазка да не корозира - ти изтри ли я със спирт или със спрей за чистене на спирачни дискове..?
              А също така какви накладки сложи - ако си боцнал някой еФтин боклук и от това може да е... И на последно място, може и наистина да трябва обезвъздушаване, не вреди профилактично да ги понапомпаш...

              Comment


              • #37
                Не мисля, че е от накладките колега, защото преди си спираха много добре. Смазката за която говориш не я бях махнал, защото не знаех, но от нея нищо не остана след 200-300 км. Трябва да обезвъздуша профилактично както казваш, може и да има някакъв ефект !
                Мерси за бързия отговор колега

                A passion for perfection --> ALFA ROMEO

                Comment


                • #38
                  На фиат браво бях сложил само отпред някакви измислени накладки "тръстинг" и хода на педала беше доста по-голям отколкото преди смяната. След неколкократно обезвъздушаване без ефект и последващ съвет от известен форумен батка, махнах измислените накладки, сложих TRW и хода на педала се скъси наполовина, без да пипам спирачната течност (с другите накладки едва ли бях карал повече от 500 км, така, че и те си бяха чистак нови).
                  По отношение на тази смазка, не съм убеден, че няма проблеми след 300км, защото тя може да се е напоила в накладката и да прецаква пак нещата...

                  Comment


                  • #39
                    Аз отпред съм с дискове и накладки тръстинг и спират малко по-добре от хубавото феродо, с които бях преди тва... Хода на педала е абсолютно 1:1 и усилието е същото.
                    Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                    Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                    BMW 328i

                    Comment


                    • #40
                      Не знам какво имаш предвид под "хубавото феродо", предполагам, че е високата им серия (а не най-евтината FSL)... Ако е така, не мога да си представя как с комплект накладки, който струва под 50 лева, колета би спирала "малко по-добре" от комплект накладки, който струва малко над 200 лева при рaвни други условия...
                      Ако феродото е било FSL вече съм напълно съгласен, че е възможно

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                        Не знам какво имаш предвид под "хубавото феродо", предполагам, че е високата им серия (а не най-евтината FSL)... Ако е така, не мога да си представя как с комплект накладки, който струва под 50 лева, колета би спирала "малко по-добре" от комплект накладки, който струва малко над 200 лева при рaвни други условия...
                        Ако феродото е било FSL вече съм напълно съгласен, че е възможно
                        Ем принципно и аз бях малко резервиран към тия, но познат в axm-auto ми каза, че са си много добро качество, продали са вече може би хиляди такива и хората са доволни... В което и сам се убедих де. А иначе вече за скъпите накладки дето споменаваш над 200лв - не знам, не съм карал с такива, но съм сигурен, че са по-добри! Просто в класа на бюджетните накладки/дискове тези според мен са идеални!
                        Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                        Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                        BMW 328i

                        Comment

                        Working...
                        X